I dag lämnar Konsumentombudsmannen, KO, in en stämningsansökan mot banken Nordea. I målet företräder KO en bankbedrägeridrabbad man som förlorat 100 000 kronor. Syftet med stämningen är att få ytterligare domstolspraxis: KO för bedrägeridrabbads talan i domstol mot bank | Konsumentverket
Information från Konsumentverket.
Tack för att du vill skicka in feedback eller synpunkter till oss. Notera att vi inte har möjlighet att svara dig när du lämnar synpunkter om konsumentgastrikland.se. Vi ber dig att inte skicka in några personuppgifter.
Rapportera brister i digital tillgänglighet
Här kan du meddela oss om du upptäcker brister i tillgängligheten på konsumentgastrikland.se.
Fel: Kontaktformulär hittades inte.
Tack för att du vill skicka in feedback eller synpunkter till oss. Notera att vi inte har möjlighet att svara dig när du lämnar synpunkter om konsumentgastrikland.se. Vi ber dig att inte skicka in några personuppgifter.
Fel: Kontaktformulär hittades inte.