Vägledning har öppet som vanligt i jul och nyår, ej helgdagar.

Ordinarie öppettider är:

Konsumentvägledningen

Telefontider: Måndag – Torsdag 9.00-12.00 och måndag 13.00 – 16.00

Drop-in: Tisdag och torsdag 9.00-12.00

Budget- och skuld rådgivningen:

Telefontid 9.00-10.00 måndag – torsdag

När rådgivningen är stängd kan du skicka in dina frågor till oss via våra e-tjänster eller mail. Vi återkommer inom två arbetsdagar när du skickar oss mail. Möjligen blir svarstiderna något längre i helgtider.

Konsument frågor:

Mail: konsumentgastrikland@gavle.se

E-tjänst: Fråga konsumentvägledningen – Gävle kommun (gavle.se)

Privatekonomiska frågor:

Mail: bus@gavle.se

E-tjänst: Skicka kontaktuppgifter till Budget- och skuldrådgivningen – Gävle kommun (gavle.se)

Tack för att du vill skicka in feedback eller synpunkter till oss. Notera att vi inte har möjlighet att svara dig när du lämnar synpunkter om konsumentgastrikland.se. Vi ber dig att inte skicka in några personuppgifter.

Rapportera brister i digital tillgänglighet
Här kan du meddela oss om du upptäcker brister i tillgängligheten på konsumentgastrikland.se.

Fel: Kontaktformulär hittades inte.

Tack för att du vill skicka in feedback eller synpunkter till oss. Notera att vi inte har möjlighet att svara dig när du lämnar synpunkter om konsumentgastrikland.se. Vi ber dig att inte skicka in några personuppgifter.

 

 

Fel: Kontaktformulär hittades inte.

2023-12-21

Gå tillbaka